Nemokamas pristatymas Lietuvoje

Pristatymo sąlygos

PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE

Lietuvoje prekės pristatomos per 1 – 3 darbo dienas. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio/snygio atvejais šis terminas pailgėja iki 2 – 5 darbo dienų. Prekėms taikomas nemokamas pristatymas Lietuvoje.
Prekės pristatomos į artimiausią pasirinktą Omniva paštomatą, o jei užsakomos grindų sistemos ar langų sistemos su teleskopiniu kotu – siunčiama su LP Express kurjeriu.

Pasirinkus paštomato paslaugą, pagal pirkėjo adresą yra parenkamas (arba pirkėjas pasirenka pats) artimiausias Omniva paštomatas, į kurį ir bus pristatytos prekės. Kai prekės atvyks į paštomatą, pirkėjas bus informuotas SMS žinute.

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekės pristatomos per 5-14 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi AB “Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida netaikoma.

Jei norite užsakyti į kitas šalis, prieš perkant skambinkite: +370 658 35 476 arba parašykite: info@nanoshop.lt kad galėtume paskaičiuoti siuntimo išlaidas.

Pristatymo informacija​

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.
Pirkinių krepšelis